Retourneren

Retourneren / Ruilen

 

Het kan wel eens voorkomen dat een artikel niet bevalt of niet past. Niets aan de hand. Je kan je bestelling retourneren zolang:

 

- er geen persoonlijke tekst geplaatst is op de item
- het artikel niet gedragen of beschadigd is
- het artikel in zijn originele verpakking bevind
- de originele label(s) en kaart(jes) aan het artikel(en) hangen
- je de retour binnen 14 kalenderdagen aangeeft

 

Je retour kan je melden door een mail te sturen naar info@anayah.nl  en vermeld duidelijk de volgende punten:

 

- Je naam
- Ordernummer
- Artikel(en)
- Reden van retour (niet verplicht)

 

Verpak het artikel(en) in de oorspronkelijke verpakking en stuur het terug naar het onderstaande postadres (op eigen kosten). Voeg de pakbon (kopie mag ook) toe bij je retour. De retour gezonden artikelen zijn op eigen risico voor de klant. Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen en make-up te retourneren.

 

Als het artikel ontvangen is als retour, ontvang je je aankoopbedrag binnen 30 dagen terug op jouw rekeningnummer.  De verzendkosten worden alleen vergoed wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed.

 

Je kan het terug sturen naar het volgende adres:

 

Anayah Company

Taborstraat 10

5625RW Eindhoven

 

 

Ruilen

Wil je een artikel ruilen voor een ander maat of kleur? Geen probleem, volg onze normale retourprocedure maar geef op de pakbon aan welk artikel je wilt ruilen en voor welke maat en/of kleur. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen tegen een ander artikel van dezelfde prijs.